dilluns, 29 de desembre del 2008

Noves col-laboracions, aquest cop en premsa digital

Navegant i investigant sobre els diaris gratuits vaig anar a parar a un diari digital: soitu.es, m'hi vaig registrar i des de fa un mes hi escric, alguns dels articles que he redactat s'han publicat en portada! per llegir només cal clissar al següent enllaç www.soitu.es/u/lamaba


Per altra banda, des de la setmana passada m'he tornat a introduir al món dels blocs i sóc redactora d'un bloc de solidaritat i del món cooperatiu, per llegir els articles: http://www.cooperantesblog.com/.

Evidentment no podria deixar-me de comentar que m'he creat un nou bloc personal sota el títol Una mica de tot... i que actualitzo amb freqüència, a veure com va l'experiència! es pot consultar a la direcció: http://www.lamaba.blogspot.com/


Salut i bona lectura! ;)

1 comentari:

Rous ha dit...

Aquesta xiqueta no dorm... Hauré de prende model de tu perquè sempre dic que no tinc temps de fer coses.
Bueno, linkada i relinkada al blog i al reader, ara ja et podré anar llegint sense problemes!


Ànims que això ja ho tenim!